Sunday, August 16, 2009

AWARD FROM MY RUMATESSS>>ADEQ ABG SAAANNN>>

Nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award ini:
1.Chomelll..
2.Susah ak nk jngke prangainye..
3.Tak prnah tggalkan kwannye wl saat ssah cmne pon..(cayang kamoo)..
4.Sangat suke YAMAPI!!! kih3..
5.Obses dgn japun dak nih..hahahaha..

Setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:
1.Daku sgt suke Joe Jonas..
2.Garang jgk diriku ini..
3.Satu ape lsen pon aku xde lagi..uwaaa..
4.kl ade msalah pon aku mmpu gelak lgi..jdi jgn isaw..hihihi..
5.senang nk brgaul dgn org..
6.Sume aku kwan..xkire glap,cerah,tue,muda,,hihihihi..
7.Aku suke sangat citer "SYURgA CINtA"...
8.sangat suke mkan..ape2 je ak bedal..huhuhu..
9.Sangat mlas nk membace..
10.Tp kalu buku sin chan ok je..hihihihi..

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya, dan ceritakan tentang mereka:
1.Nadia:frenz ak yg nmpak mtang tp xmtang..hahaha..
2.ju:insan yg bhagia brsame si "dia"..
3.farah:rumates yg kool diluar tp poyos pada azalinye,,hahaha..
4.sa:rumates yg tido tepat pada waktunye..hahahaha..
5.shafiq:ak selesa brkwan dgn de..
6.wanie:sgt aku tkut..
7.marissa:lecture mate yg sgt mantap englishnye..
8.yien:pengarah yg berjaya..
9.shahrul:lecture mate yg suke brdebat..hihihihi
10.fiq:mendapat gelaran "sexy lady"..hahahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...