Monday, November 1, 2010

Bile saatnye tibe

haaa...ma cakap petang2 cmnih xelok study..so aku pon amek peluang nih untuk taip something kat blog aku nih...hihihihi...

ok..bile saat study week tibe mula la tangan aku dari jari sampai siku
akan terconteng..aku pon xtau nape sebabnye..walhal aku tulis nota atas kertas,tapi tak tahu kenapa dakwat tuh boleh lekat sampai ke siku aku...problem akan timbul apabila nak amek air semayangla..mula la kene nk sental2 sume kuat bagi tanggal...hahahaha..

tapi result kat nota aku..i loikeeee....sebab aku suke tengok die ade warne warni...tak tahula aku bace masuk ke tak tapi at least bagi semangat kat diri kita untuk bace..kan2? hihihi...jadi cantikkanla nota anda di study week nih..nanti nak revise balik de ade mood la..:P


cam nih contoh nota yang baik untuk exam...hahahaha..

1...


2....

good luck untuk exam semua...moga sem nih lagi baik resultnye..dean list semua ok? Amin~~

p/s:: gemok study tanpe tangan kiri..padam muke..hahaha...gudluck...:P



2 comments:

  1. dhiya...

    akk pn suke buat notes color2 mcm tuh..
    akk pn ade pen cmtu jgk..
    sume wrna ade..
    since sekola menengah akk kumpul taw..
    hehehe..
    slh satu method uk studi b'kesan akk rs dgn adenye
    notes wrna wrni mcm tuh la..
    hehehe...
    all the best dhiya..
    moga success dlm exm.
    amin. :)

    ReplyDelete
  2. hihihihi...yeke? semangat tgok nota kita cntik n wrne wrni kan...ade "go go go" word lam otak bile tgok wrne wrni..hihihi..

    ok thankx kak azie...moge kite same2 berjaye lam hidup dan akhirat..Amin~~ ..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...