Friday, May 20, 2011

Alhamdulillah~~

Maaf lambat update blog...sibok sgt dgn projek tahun akhir...tuh pon ade msalah..orang lain present skali, aku present dua kali..naseb baik supervisor baik..Allah jep yang dapat balas jasa En Areef yang baik hati tuh...xpe2..t i belanje makan...hik3...

Ya Allah syukur aku pada nikmat yg Kau bagi lagi nih..result projek tahun akhir yang agak menyakinkan aku untuk terus ke hadapan lagi...Alhamdulillah..setelah banyak masalah yg aku hadapi di tahun2 sudah,Kau kembalikan sinar di hidup aku dengan result projek yang buat aku gembira...ma pon da xsusah hati tengok anak die gembira da bile kol...kalau tak asek tersedu2 jep..ma jep aku ade untuk luahkan..berdosanya buat die susah ati..tapi aku bukan nak nanges..die ternanges...hihihi..,maaf kan orang ma ea? hihihihi...

Alhamdulillah..boleh jugak aku melangkah kaki ke alam yang lagi sukar nnti...tp insyaAllah dgn adenye Allah selalu disisi aku harap semuanye mnjadi snang...Amin...doakan shaye ye...t shaye update dgan citer best2 untuk pedoman smue lagi ye...xboleh janji bile..sebab sebok nak antar thesis pulok..ingatkan jadi dak tahun akhir nih seronok sebab nak kuar u da..tapi malangnye makin penat hati dan badan nih buat keroje..ihihihi...doakan sye ye semua...InsyaAllah..mudah2an kawan2 saye pon dapat hadapi waktu sukar nih same2...=)


p/s--misi nak buangkan jerawat di muke n nk belai2 muka balik..da berbulan xsentuh pon muke nih..mmg xde mase nak peduli...hihihihi...da la mmg xcantik..uwaa...~..takpe2..berusaha..!!..hik3..:P


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...