Friday, October 15, 2010

The best thing i ever Had...

ngeeee~~~ tak tau nak tulis apa sebenarnya..bosan sangat sebab hari ini aku sorang je yang ada kat lam bilik nih...semua yang lain ada work dieorang sendiri...
nape aku takde keje ea? aku pon tak tahu kenape? hak3...the best
thing i ever had...???sambil-sambil aku tengah gosok gigi tu barula aku pasan yang gigi depan aku ni besar???!!!!..cam agak kapak sikitla jugak..hahaha..but it's ok..i salu heard a sentences yang the cute person always got a big teeth...hahahaha...so, no doubt that i'm cute too..hak3..
juz kidding..takdelah camtuh..jangan lak nanti mentang-me
ntang aku cakap camnih korang gi buat pembedahan besarkan g
igi pulak esok-esok...tak perlu ok? hahaha...

cume sepanjang aku bergiat dalam bidang seni dan hiburan nih,,(ceyh poyo gilerr)) hahaha...aku terkesanlah yang artis-artis yang comel cam lisa surihani, Yvonne Strahovski, even siti nurhaliza pon agak besar jgk gigi kapak die...and the last actor yang aku really admire sampai buat wallpaper lptop is jeng2.....Selena Gomez..seryes gigi dieorang nih besar...kalau tak mo caye jom tengok picture dieorang..hik3..jahat kau dhiyaa...ape nak jadila..hahahaha...Jom2.


da puas hati dah..hahahaha..betul kan gigi kapak dieorang besar?? kan2?
tapi dieorang sangat comel..maaf siti,selena,lisa n yvonne...hihihi..but really you all are so cute..

no matter what happens and people said about you all, you juz be yourself...macam saya,orang cakap gigi besar pon try think positive,gigi besar tuh cute like artis-artis yang i minat nih..hak3..

i think that's all for my post..pegi basuh bajula dhiya...aisshhh..byeeee...my baju dalam baldi dah memanggil-manggil..hak3..beiiiiibaaaiiiii semue..enjoy this post...wink2...

weeeeeeeeeeeee~~~~..
p/s : si gemok tgah softskill..jgn duk main mata dengan pompuan gigi besar yang lain ok?? kalau tak i gigit you dengan gigi besar i nih..hak3...:P..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...