Wednesday, October 20, 2010

Skillbase datang lagi~~

cam tora datang lagi lak kan..?? cam heppi jep nak skilllbase...walhal aku sangat tak shukedengan skillbase nih tau...issshhhh..napela awal sangat skillbase sem nih...
kalau nak tau **skillbase adalah sejenis exam yang mengujui skill kita...cam kteorang dak networking nih kompemla skill in network ok??? con
tohnya camne nak configure ape2 dalam network yang dia bagila...kalau shaye citer nanti takde orang paham kecuali dak network...so mlas nak citer..hihihi...

minggu depan adalah mase yang sangat2 tak ditunggu oleh dak
network..aku nye schedule hari rabu..malam lak tuh..adoii..memang aku buat coding sambil tidola..hahaha..agak takot sebab sem nih lagi susah die nye script de...aaaaa....tensennye...tapi takpe i kan kuat..boleh nye...hihihi...

boleh lagi nak layan lagu bessshhh dari super junior nih..suweeeeetttttt shangattt...dengan good dance from them...memang aku akan termanggu tengok dieorang nye tarian..rase cam nak ikot...da la lame quit tarian..aku nye tarian tuh tarian asli melayu la..takde tarian rap nih..hik3...

layaaannnlaaa ye aku nih dengan tengok videooo dari super juniorrr....sarang hae superrr juniorrr...







There’s no one like you, even if I look around it’s just like that, where else to look for?
A good person like you, a good person like you, with a good heart like you, a gift as great as you
How lucky that I’m the person who will try his hard to protect you, where else to look for?
A happy guy like me, a happy guy like me, the guy with the happiest smile like me

skit sebanyak translation from the corean's lyrics..hihihi...suweeeettt kan...?? :P

p/s: sorii gemokkk..not mean to heart u...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...