Wednesday, October 27, 2010

Kisah Drama

semalam duk enjoy sakan tengok drama korea...bessshhhhh sgtt...kisah drama yang aku tengok nih kisah family..so,,xkan ketinggalan part nangis2 nih...and semalammmmm...aku memang nangess teresak2 haaa...sampai semua rumate aku datang jenguk aku...pastu pakat hempuk aku sebab dieorang ingat aku nanges sal ade problem ke ape,rupe2nye sedey tengok drama,...hahahahahaha....gelak sakan aku xjadi nak nanges..kacau jep dieorang tuh..hahahaha..

bila tengok drama korea nih teringat kat my mom...sebab die la salah sorang yang berjaye aku hasut untuk minat drama korea..hahahaha..(cam setan lak)..hahahaha...saye ajar mak saye yang baik2 jep ok?? hihihi...

yela..kalau aku kol die camnih la dialognye..::

aku: ma buat ape tuh? ape kabar??
ma: xbuat ape2..Alhamdulillah sihat jepp.......kak ngoh ade download citer korea x?


uhhh..mrah sye tau...de xtye kabar anak de pon..hahahaha...xpe2..sye pon ckapla..t orang download la ma..don'worry...hihihi..

ahaa..aku salu download citer2 korea nih sebab mak aku la..sebab die aku snggup burn2 CD masukkan citer korea tuh..semate2 sebab aku puas,gembire bile tengok die gembire tgok citer korea tuh...yelaaa..duk kt umah sbagai suri rumah sepenuh mase pon penat jugak..korang igat xpenat..korang cube duk umag sorang2 + jage makan minum bapak korang+ jage makan minum pakai adik2 korangg...haaaa..penat...sebab tuh la aku pikir klau dengan tengok korea drama yang die suke tuh ley la die release tense die,penat die dgn keje2 harian die....

ehh22...terlajak citer sal mak aku lak...hihihi...ok2..berbalik kepada korean drama tadi...tajuk cerita yang aku tengok tuh adalah "SHINING INHERITANCE"...besttt....tgokla..dari citer ini kite ley tgok cmne ssahnye nk bntuk sbuah keluarge....

loveeeeee IT!!!!!!...nanti sambung cerita sal cerita tuh lam next post k? kih3...:D

p/s:: sori dak gemok,i xpsan msg smalam sbb syokkk tgok citer..lalalala...:P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...