Saturday, April 23, 2011

kekasehku Menjadi Tunangan Orang..

hohhhh..sedih hati ini apabila kekaseh hati diambil orang..uwaaaa.~..hik3..

gurau jah abe weiii..aku tetap mencintaimu sorang..hahaha..nih nak citer sal asyraff muslim yang da selamat bertunang hari nih...23hb April 2011..waaahhh..da bertunang ustaz amirul...terbakorrr la hati semua wanita di malaysia yang memuja mu...hik3...tapi xpe..tunang die manis sangat...aku relakan...hahahaha..

"sedap mate memandang,memahami,dan solehah" itulah pandangan asyraff muslim trhadap wanita pilihannye itu..doa kami sebagai peminat..semoga hubungan kekal ke jinjang pelamin,ke akhir hayat jua..Amin~~

memang cantik..kalau aku jadi laki pon aku nak camnnih..da la doktor..moge bahagie ye..:)


p/s--->aku nih bila la lagi..tunggu lagi 4 taun ler..hik3..(sign mood berangan sebab stress) hik3..

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...