Tuesday, April 12, 2011

what we have learn,we have to share it..

yooo2...whats up dude..(ganaz lak) shori..hihihi...Assalamualaikum..meke2 sume shat ke..? awok shat bebenor ler..tapi kepale makin besor awok mikirkan final year project nih..minggu depan dah study week,then present final year yang membuatkan berat yg dipikul kat otak dan bahu nih meningkat..hihihi..rase xsabarnye la nak tamatkan semua nih..sabo jela awok duk kat sini..hihihi..meke2 doakan awok kat sini ye..=)

yaa..dalam penat2 untuk buat keje dunia nih janganla lupa untuk jalankan tanggungjawab kita sebagai hambeNYA..mudah2an kita xtergolong dalam orang yang lalai dan sesat..moga kita salu didalam redhaNYA..Amin..

dalam kita di keadaan yang susah ini marilah kita menadahkan tangan memohon kepadanye..sedangkan Kekasih Allah iaitu Muhammad S.A.W pon selalu meminta dengan Allah jika dalam kesusahan..memintalah kepadaNYA..sesungguhnya Allah tu maha pemurah lagi maha penyayang walau kita xigat kat dia..

ada sebab Allah tak makbulkan doa kita secara "on the spot".. renung2kan dan selamat beramal..shaje berkongsi..kongsikan la walau satu ayat..=)

nih nak promote buku besh..da kekanda shaye yg shomel..maceh hadiahkan buku nih..beshh shangat2..lalalala~..bnyak yang boleh dipelajari dari buku nih...=)


bace2..beshhh...two tumbs up..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...